Misspeerfect

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av johanna sandell - 12 januari 2011 18:52

Jag har sett att jag har en hel del besökare här på denna bloggen.
Och det är väldigt trevligt, men det ända problemet är att ni kommenterar så dåligt.
jag tycker verkligen att ni kunde blitt lite duktigare på att kommentera.
Jag skulle behöva lite fler kommentarer, för jag har en dålig blogg tid just nu.
Så vad säger ni kommentera lite nu på mina inlägg (A)

Av johanna sandell - 12 januari 2011 12:49

Igår var det rättegång för en kompis.
Typ den tråkigaste jag varigt på, det roligaste var när "A" sa " ja, han har frigolitben" hahah då kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt.
Fick iaf några fler skratt än dom jag hade fått om jag stannat hemma.
Skulle egentligen bara stannat hemma i sängen, för så sjuk som jag är i dag så...

- Ögoninflamation

- Feber
- Frossa
- Huvudvärk
- Ont i hela kroppen
  
Någon som vill byta med mig så jag blir frisk iaf 2 dagar ?
varigt sjuk sen Nyår ungefär, varigt hemma den senaste veckan, bara legat i sängen och kollat på Tre kronor som ni redan vet.

Bloggar kanske mera senare ;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards