Misspeerfect

Alla inlägg den 28 januari 2011

.

Av johanna sandell - 28 januari 2011 21:47

precis kommit in efter en härlig lång promenad med min Älskad  och söta Nelly.
Snacka om att det vart länge sen jag träffade henne, känns typ som att det var i oktober ?
Men ja det blir väl så när man går i skola i olika komuner..
Om jag ska vara helt ärlig så vill jag spola tillbaka tiden tills vi gick i 2an-3an. För då kunnde vi vara med varandra varje dag och vi träffades alltid i skolan, och vi hade alltid lika skoj med varandra.
Fast vi har ju fortfarande väldigt skoj med varandra fast vi inte ses på länge så är allt precis som vanligt när vi ses, och det är det jag verkligen älskar med våran vännskap. Äkta vänskap med andra ord. Love it!
 
Men tack för promenixen och samtalet Min Älskade Nelly  

Av johanna sandell - 28 januari 2011 15:50

Skolan i dag var inte alls som vanligt faktikst, den var riktigt chill behövde knappt jobba på lektionerna osv.
På sista lektionen hade Tim och jag klassrummet för oss själva och aj det gick ju som det gick. vi började med att köra hänga gubbe med snuskiga ord, sen urartade det och jag började rita snoppar på tavlan   
Så här fin blev en.
  

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards