Misspeerfect

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av johanna sandell - 26 januari 2011 18:38

här sitter jag nere i köket med min söta mamma som spelar kort.   
Hon har nyss lagt i hårfärg i mitt hår, får se hur resultatet blir, det ska faktiskt bli spännande och se vilken sorts blond det blir.
Aja, nu ska jag snart tvätta ur det sen ska jag upp på mitt rum och kolla på film i röran   

Av johanna sandell - 26 januari 2011 13:06

Såg peranormal activity 2 innan idag, asså jag tycke inte den var så jätte bra..
Ettan var bättre enligt mig.
Den får max 4av10.
  

;)

Av johanna sandell - 26 januari 2011 12:53

Både i går kväll och i dag har jag varigt flitig  
Jag håller på att måla min inbyggda garderob, svart med silvriga hyllplan. (Det kommer bli snyggt)
Målar även ramen till speglen  
Bild kommer kanske upp när det är färdigt.
Idag blev det ingen skola för min del, för vem pallar sitta i en sprothall en hel dag och sitta och glo på Vollyboll ? Ja inte jag iaf, så jag stannade hemma och måla och sen blev det även lite film tittande.
Nu höll jag faktikst på att glömma att jag också varigt ute och gått med Sigge ( mammas & pappas kompis hund )
Han e ny klippt och jätte gullig, ännu gulligare än innan.  Man vill bara gosa med honom hela tiden.
 
Asså vet ni en sak som jag tänkt på sen i natt vid 3 tiden ?
Jo, det är ju så här att jag fyller år i MORGON   
Jag kan liksom inte riktigt förstå det...
Hoppas iaf jag får några fina presenter   

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards