Misspeerfect

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av johanna sandell - 23 januari 2011 14:33

chacha sötnosar;)
Nu är jag här igen för att ge er lite ny info om min vardag.
som jag berättade i fredags så skulle jag ju hämta ut en Xperia från expert.
Men jag valde en annan mobil, och det blev en j20i
så här ser den ut ;D
  
Jag trivs jätte bra med den, hoppas nu verkligen att denna sony ericssonen håller!

Vid  18  tiden kom "M" och hämtade mig, så i körde rundor helt obestämmt, men det vart ändå trevligt tyckte jag.
Kom hem vid 12 om jag inte minns helt fel.
I går så blev det en slappe dag på morgonen och eftermiddagen, sen blev det att fixa sig runt 16 tiden.
Vid 18 tiden kom alexandra hit vi fixade oss och kolla efter roliga personer på chatroulett :)
Sen vid 20 tiden skjutsade papi oss upp till bussen sen bar det av mot Gärsnäs the biggest city ever (y)
Sen vart det party, eller ja chillkrök det vart iaf verkligen jätte trevligt.
Dock blev det lite väl sent, med det funkar fick väl 1½ timmes sömn men jag mår lika bra för det ;D
Och nu sitter jag i min underbara säng och kollar på en " serie " på svtplay.

bloggar mera senare tror jag,.
Pussar ;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards