Misspeerfect

Alla inlägg under januari 2011

Av johanna sandell - 19 januari 2011 02:11

  Idag har jag inte alls mycket att blogga om..
Sov verkligen ingenting på natten låg bara isängen och prata i tele och kolla film. *mysigt*
Sen blev det ju skola vid 8a, riktigt jobbig skol dag, för jag har mått piss och för att vi knappt var några elever i dag ;o liksom 3 stycken sporadiskt^^
Aja efter skolan stack jag hem och käka sen kollade jag lite på Material girls ( kollar även på den nu ) sen somnade jag ochvanade halv 2 ?
Det har varigt riktigt skönt att sova, dock skulle jag sovigt nu
ist,men men jagfår å ut och ta en   så jag kan sova sen. (igen)

Åhh, jag saknar "M"   
Hoppas jag får träffa honom snart!  

Pussen

Av johanna sandell - 18 januari 2011 04:53

Cha cha då var jag tillbaka igen    


Ligger i sängen med datan i knäet, medans jag kollar på
The house bunny och pratar med "M" i telfonen.
Han är för gullig ibland  
Tyvärr e han inte här hos mig och kollar film för han e
ute och jobbar som vanligt   
Tyvärr jag jag inte sova så det blir nog en ganska jobbig dag i morgon.
Aja jag övrlever nog ändå.
"M" och jag har pratat i telfon nu någon timme
tror jag, och det är verkligen jätte trevligt tycker jag     
Han har bjudigt på några skratt och några suckar, men det e
så det ska vara.  Jag tycker att ni ska Storma mig med frågor i nedanstående
inlägg. För det är så tråkigt att ha en frågestund utan frågor ;o
Jag svarar ärligt på allt som ni frågar om.
Så det är bara att fråga på  


Pussen   

Av johanna sandell - 18 januari 2011 00:06

  

Av johanna sandell - 17 januari 2011 22:57

Snabb update om dagen.
Idag var jag iskolan för första gången, känndes lite konstigt men det var ändå rätt bra. Allt skol arbete gick bra i dag också *stolt*
Efter skolan blev det åka och handla med mamma, köpte hårfärg, så nästa vecka så blir det  färgning av håret. ( hoppas det blir en liten förändring )
Efter det så blev det hem och plugga. Faktikst stolt över mig själv, för detta var första gången sen vi började skolan.
Sen blev det mest film tittande och så,rätt mysigt.

Förrästen, nu har jag börjat fåordning på mina sömnproblem. Wiiihooo

Idag när jag vart och handlade så hittade mamma en dricka som hette FAT BURNER. Den var faktiskt väldigt god   Så tummen upp för den.
Denkostar runt cirka 35 kr och ser ut så här.
  

Av johanna sandell - 15 januari 2011 16:01

Godmorgon, eller ja jag kanske ska säga Godeftermiddag?
Vaknade nyss, och då fick jag reda på att det inte blev någon fest för att käre Andreas hade fått i sig lite för mycket igår på en annan fest^^ * smartskalle*
Aja what ever, jag är ändån inte helt frisk så det gör inte så mycket.

Så ikväll blire chillkväll hemma med alexandra antagligen, eller jag håller tummarna för att hennes mamma kommer köra hit henne   
Saknar ju henne   

nej nu ska jag faktsikt äta "frukost" sen påbörja en liten städning :P

 

Pussen;*

Av johanna sandell - 14 januari 2011 21:10

Nu har jag legat sjuk alldesles förlänge!
Jag ska bli frisk!
har renbäddat sängen för att bli av med alla äckliga kvalster och bakterier som har samlats där nu när jag varigt sjuk.
Är ochså nyduschad och fräsch   Älskar att lägga mig i en renbäddad säng.
Det är liksom en sån speciell känsla. Tycker inte ni det ?

Innan i dag trodde jag faktiskt att jag hade fått bihåleinflammation, men det verkade inte som det iaf.  Frågade pappa om det kunde vara det och han sa nej, och att han också hade det.
jag krängde några Panodil, sen somnade jag och när jag vaknade så var den sprängande värkden vid näsan & ögat borta.  

Från det ena till det andra har ni märkt hur jävla mysket det töar ute ? Det är helt underbart faktikst, bara det  inte typ regnar i morgonkväll.
För jag pallar verkligen inte gå rundor i klackar och trampa i vattenpölar osv   

Nej nu ska jag ner och göra mig en stor kopp te med honung i.
Puss på er ;*

Av johanna sandell - 14 januari 2011 14:22

Här kommer 7 sanningar  som ni inte visste om mig.

Jag är rädd för mörka garderober..

2  Jag skulle vilja bli modell..
Jag tror jag e kär :$
4  Jag hatar hemma kvällar med familjen..
Jag älskar att åka bil
Jag är egentligen ganska sjuk ( förutom förkyldningen )
7  Jag har bitigt på naglarna ( men inte längre )

Av johanna sandell - 14 januari 2011 03:50

Ingen skola för min del  blev det i dag i heller.
och det blir ingen i morgon i heller.
För jag är fortfarande sjuk, dock är jag på bättringsvägen och det är väldigt skönt.
Jag hoppas på att bli mycket friskare i morgon, så att ajg kan festa på kvällen eller på lördag, känns som att det var evigheter sen jag festade senast, doch var det 14 dagar sen...
Men ja jag har ju varigt sjuk så..

Andledningen till att jag är vaken nu är att jag ligger och tänker på en massa saker..
- Att säsong 8 av 3 kronor ska bli klart
- Att "M" slutade svara för ett antal timmar sen.

- Att det fucking snöade innan.
- Att jag typ har sömn problem   
- Att min käre Andreas Fylla år i dag   GRATTIS  

Kanske inte den nyaste bilden på honom men iaf ´.
    

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards