Misspeerfect

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av johanna sandell - 1 februari 2011 17:06

Stack till skolan kl 8 var på 2 lektioner, sen stack  jag hem för att dels tyckte jag inte det var lönt att vara kvar i skolan för det var bara jag där typ.
Och sen hade jag onti magen, så vid 10 fick mami hämta mig, vi körde och handla osv. Kom hem la mig och kolla på lite film och även en serie på www.svt.se
Vid 1 tiden så kom  http://juliakanst.blogg.se/ hit och snacka och tog några canser pinnar     
Sen blev det film tittande och jag somnade   ( tihihihi )
Hon stack för kanske en 15 minuter sen eller någonting, så nu sitter jag och väntar på att mamma ska göra mat till mig ( stekt torsk, kokt potatis, remoulad sås  och citron ) riktigt gott alltså   

Ikväll händer detinte precis så mycket, mest bara ligga i sängen och fördriva tiden tror jag, sova ganska tidigt också antar jag för jar har lagt mig lite sent nu sen i fredags faktikst.. Aja baja johanna!

Aja ni får ha det så bra  och kommentera gärna så hörs vi sen eller i morgon om inte annat.
pussen  

Av johanna sandell - 1 februari 2011 16:55

Dag 2, min första kärlek.


Nu ska jag berätta om min första kärlek.
Så jag  tänkte berätta om när jag var kär i förskolan.
Ni kanske inte tycker den sortens kärlek räknas men det tycker jag!

Det låter kanske väldigt  konstigt, men det tycker inte jag för jag var riktigt kär i denna här killen. Och vi var tillsammans tills han flyttade i 3an tror jag det var.  När han berättade för mig att det var slut blev jag väldigt ledsen, för som jag sa nyss så var jag riktigt kär i den här killen.
Jag tänker inte nämna något namn eller lägga upp en bild, för jag har inte frågat om jag får.
jag tänker inte vara en Gb och bara lägga upp det utan lov så.

aja nu vet ni lite om min första kärlek.

;D

Av johanna sandell - 1 februari 2011 07:17

I lördags skulle jag och alexandra åka till Ystad för att fira min födelsedag med några kill kompisar, men när jag smsade dom på tåget 10 minuter innan tåget rullade så fick jag svar: "Nej vi ska på en annan fest! <3" åhhh så lack jag blev jag svär.
Efter en stund frågar Alexandra om vi ska fortsätta till Malmö, och det bestämmde vi oss för så jag ringde Dali och fråga om inte han kunde ses och det kunde han  så klart.
Så i Tomelilla hoppade vi av och köppte en ny biljett till Malmö.
När vi väl är framme i Malmö märker vi att vi inte alls känner igen oss, för dom har byggt om hela fkn Centralen   
Aja vi ställer oss och väntar, och efter ett tag så kommer Dali, och vi blir ut följda till en bil, som vi sedan åkte rundor med i 2 timmar ?
Senare vid typ 9, så hämta vi upp Emma, sen stack vi hem till Dali, och bestämmde oss för att vi skulle supa..
Så vi stack ut letade efter någonstans att sitta men det tog så här överlångtid   
Och kallt var det ute, trodde jags kulle frysa ihjäl..
Efter ett tag så sitter vi på en buss påväg hem till Emmas pappa, för vi fick komma dit och supa.
Vid 4 på Morgonen bestämmer vi oss för att vi ska gå hem till Dali, jag var skiiiit full alltså då menar jag skiit full. Det  Tog två timmar att gå   
Dock minns jag knappt någonting av vägen hem, men Dali,& Alexandra tog hand om mig det vet jag. Och tack för det snyggingar   
Väl hemma hos dali känndes det som att jag somnade bums, men jag somnade typ vid 7 oc vakna 8 eller 9 ...
väckte Alexandra och Dali vid 9-10 , stack ut i burlöv vid 2 ?
Käka kyckling kebab verkligen asgott men snacka om att där e kaloier ( kolorier XD )
Efter maten stack vi till Burlövs center, Alexandra och jag blev käka i skor!
Åhh så fina jag svär.

Sen luffa vi hemma hos Dali igen,.
Sen vid 6-7 stack vi till Stationen, och snacka om att vi fick ÅNGEST över att påka hela vägen hem till LILLA simrishamn  
HAr fortfarande ångest ffs...
Aja, på lördag drar jag dit igen   

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards