Misspeerfect

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av johanna sandell - 28 februari 2011 17:10

Måndag Måndag Måndag.
idag är det måndag för er som inte riktigt hänger med.
Första dagen i skolan efter lovet.. Seeeeegt..
Aja klara mig igenom hela dagen.
Och i dag så började även Hanna kock i våran klass, väldigt trevligt faktikst.
Efter skolan bev det hem och tjata på mamma & pappa, inte för att det ledde någonstans med ändå..
Efter cirka 2-3 timmar bestämmer vi oss för att köra och handla, när vi gårt ut från affären får jag halft panik och frågar mig själv högt " var är mina mobiler ?" sen kommer jag på "ja visst fan jag lämnade dom hemma" Då gjorde jag min mamma riktigt förvånad  

Idag fick vi även reda på att vi är ledia hela dagen i morgon, för att alla Iv klassers lärare skulle på någon utbildning i Malmöe.
Så i morgon kan man sova länge, sen åka till bo olsson med mamma & pappa O_o *Boooring*
Eller nej för då kan jag köpa nya målarböcker   

Nej nu ska jag fortsätta att kolla vidare på datan.
Puss hej;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards