Misspeerfect

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av johanna sandell - 20 februari 2011 20:59

Jaja, då var det lanisch med  juliaknast   igen   
Ska sitta och spela och kanske sitta och titta på film och annat myspys.
Dock har jag inga chips eller så men vi kan göra egna chips ist för att köpa såna dränkta i fett   
Aja, nu har vi precis ställt i ording skrivbordet och ställt i ordning min andra data så juliaknast kan spela  Cs .
Aja nu ska vi ut och ta en   
pussen ;*

Av johanna sandell - 20 februari 2011 18:04

Då är jag hemma igen efter en underbar helg i Malmöe   
Tillbringat hela helgen med min baby, och lite andra folk, mycket trevligt.
Tog tåget  till Ystad vid 15- tiden ungefär, blev hämtad på ystad station av mami och papi.
Körde och åt kinamat, riktigt gott   
Efter det så körde vi hem och där väntade 2 " överaskingar " på mig.
Typ presenter för dom var fint inslagna i hello kitty om slags papper   
Så gulliga mina föräldrar är mot mig .
  
kak bok :)

  
och 2 muffins plåtar   

Snart ska jag plocka undan lite på rummet, sen ner och duscha, sen fixa mig liite.
Och sen kommer  htpp://juliaknast.blogg.se/  hit och då ska vi ha chillkväll med lite spelande och sånt mys pys   

Ni får ha det så bra så hörs vi senare ;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards