Misspeerfect

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av johanna sandell - 2 februari 2011 15:33

Idag belv det ingen skola för min del.
orkade verkligen inte..
Liksom bättre att avra hemma och " skolka " än att sitta i skolan och skolka och få massa ogiltig frånvaro. Tycker jag iaf.
Så idag har jag nästan bara legati min säng och tittat på film.
Har även haft hår inpackning ( har dte även nu ) och också haft ansiktsmask. ´Kännde att jag behövde ge mej själv lite "privat" tid eller vad man ska kalla det.

Tänkte skriva lite om vad jag tyckte om filmen jag nyss kollat på.

Jersey girl
Filmen är gjord 2004, ni har säkert sett den innan.
Jag såg den för första  gången i dag.
Jag tyckte att filmen var helt okej, det var sorjlig samtidigt som den var " romantisk" 
Den får 5/10 av mig.

Och här är trailern, för er som inet sett filmen.


Av johanna sandell - 2 februari 2011 07:21

Dag 3, mina föräldrar.

Nu ska jag berätta lite om mina föräldrar, dock finns det inte så mycket att berätta om dom, men ändå.

Tänkte börja med pappa.
Min pappa jobar som Målare, fast han kan så mycket andra saker förutom det. Ja nästan allt.
Pappa har ett jävla humör, det vänder lika fort som ja jag vet inte vad, men för det mesta är han snäll.
Dock kommer han och jag inte överens så bra, vi bråkar och tjafsar en hel del.

Mamma.
Min mamma jobbar inte hon går bara hemma om dagarna och fixar med stdning matlagning och sånna bra saker.
ja jag vet inte riktigt vad jags ka säga om min mamma, för hon är jätte onintressant kom jag på nyss   
Min mamma och jag kommer jätte bra överens, vi kan snacka om det mesta och vi kan göra det mesta tillsammans också   
Så vi bråkar nästan aldrig.

Så nu har ni fått veta lita om mina föräldrar.

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards