Misspeerfect

Alla inlägg den 21 februari 2011

Cs

Av johanna sandell - 21 februari 2011 21:41

DRAR IGÅNG OCH SPELAR LITE Cs NU ;D 
WIIE VAD SKOJ   
lalalalaa jag har tråååkigt , nej skoja bara dunka dunka.

Onödigtinlägg.com :D

 

Av johanna sandell - 21 februari 2011 15:42

Här sitter jagoch Juliaknast och dunkar Hardcore  and  thats awesome;D
snart blir det nog änu mer spelande   
Sen blir det käka, sen ska vi göra pannkakor med glass till efterrätt *mums*
  
Nej Puss på er ;*

Av johanna sandell - 21 februari 2011 12:25

Dag 15, mina drömmar.
När jag var liten drömde jag om att bli delfin skötare på någon djurpark jätte långt här ifrån. Fast den drömmen har  jag inte kvar längre.
Nu drömmer jag om att flytta till Florida.
Eller att bli en jätte känd fotograf/sjournalist.


Dag 16, min första kyss.
Min första kyss var nog typ när jag var 5-6år gammal och gick i förskolan. Jag var tillsammans med  en kille från min klass som hette Anton.
Och jag var verkligen  jätte kär i denna killen när jag var lite "förhållandet" vara i cirka 3 år, fast det var ju inte direkt det seriösaste "förhållandet" men ändån.

Dag 17, mitt favoritämne.
Jag antar att det inte menas som skolämnen eller så, så jaa, mitt favorit ämne är nog typ  fotografering, bilar ( kolla på folkrace )

Dag 18, min favoritfödelsedag.
Min favoritfödelsedag var den 27 januari 1999, jag fyllde 5 år gammal.
PÅ morgonen blir jag väckt av min mamma och min ena syster.
jag får massa presenter som jag inte tyckte så jätte mycket om, men sen till slut öppnar jag en mjuk paket, när jag fått av pappret så såg jag att det var ett gossedjur som liknade våran hund, så Gossedjuret fick också hete Timbo.
Det gossedjuret hade jag med min överallt speciellt när jag skulle sova.
Hade jag inte mina 2 gossedjur så kunde jg inte somna :P

Av johanna sandell - 21 februari 2011 03:05

Halihallå  
Här sitter jag och fryser som en gnu?
Lanet med juliaknast går riktigt bra faktikst, fast jag vinner heela tiden på Cs, men det är ändå ganska skoj   
För några timmar sen gjorde vi Egna chips, snacka om att dom blev gooooda ist   
Vill nästan gå ner och göra fler, fast NEJ!
Ska typ inte äta så mycket skräp.


OM ni inte har märkt det så har jag ändrat lite saker här på bloggen, som ni kanske förstår så tröttnar jag väldigt lätt på mina fattiga designer...

Så jag tyckte att det var dags att göra om lite, dock inte mycket men iaf. 
Snart ska jag tvinga  Juliaknast att följa med mig ut och röka, för nu börjar jag känna suget komma igen..
 Asså det är juverkligen inte bra att röka så jag har funderat på att sluta.
Men det är lite jobbigt, för jag vill inte och då blir allt såå mycet jobbigare..
Men men det tar väl den tid det tar för mig att sluta  

Bloggar mer senare i dag Pussen;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards