Misspeerfect

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av johanna sandell - 11 februari 2011 16:08

Dag 8, min favoritlåt.

Idag enligt "chemat" ska jag visa min favoritlåt, men nu är det så att jag har ingen direkt favorit låt så jag tänkte bara visa dom låtarn ajag lyssnar mest på just nu :)

Av johanna sandell - 11 februari 2011 11:53

  
Här sitter TimaN och jag i skolan och typ dör medans vi sitter och väntar på lektion..
Vill bara att dagen ska ta slut för då  är det HELG, liksom HELG.  love it.
Sen e det bara en vecka kvar sen LOOOOOV   
Tim sitter och tvingar mig att lyssna på fett dåliga låtar   
Nu sitter vi och taggar inför sommaren !
ha det bra ;*

Av johanna sandell - 11 februari 2011 01:58

Nu ska jag sova Godnatt     

Av johanna sandell - 11 februari 2011 00:21

Ligger i sängen med pappas dator, nyss kollat på lilla Jönsson ligan på kollo. Den är riktigt gammal, men den e gullig   
Funderar på att snart sova ( igen )
Måste ju ha krafter så jag klarar av skolan i morgon, den e liksom ur jobbig, riktigt trött på den. Skönt att det vara är en vecka kvar sen LOV   
Dock kommer lovet vara lite halv tråkigt, för min pappa ska opereras, och då måste han gå hemma och ta det lugnt, vilket betyder att jag måste ta mer ansvar hemma, jag måste hjälpa till med så mycket fler grejer osv.

Men jaja jag kommer väl att överleva dom 3 månaderna.

Måste säga tack till Dalibor, för att han visade mig denna gamla med grymt bra låten med Eminem.

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards