Misspeerfect

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av johanna sandell - 13 februari 2011 21:40



Nu ska jag sova efter en lång helg. 

Dock har den varigt riktigt Awesome, tack till Dali, Julia & Kristo ;D <3  

Av johanna sandell - 13 februari 2011 20:19

Hejsan hoppsan allesammans :)

I fredags, vart det skola osv.
sen åkte jag hem fixa lite med datan och så, sen vid 21-tiden, stack pappa och jag in tills tan för att hämta Dali på stationen.
Sen blev det hem och slänga sig i sängen och kolla på en massa tråkiga filmer, där var typ bara en okej film av 5   
man liksom bara jaja.

I lördags, vaknade jag vid 10 tiden stannade i sängen till typ 11, gick och och fixa lite, sen blev det lite film och så. Sen blev det fix  och så.
Sen gick vi in till stan mötte upp Kristo på stationen, sen stack vi och handlade , dampa rundor i affären, rätt skoj ändå.
Sen gick vi 3 km hem till mig igen   
När vi kom hem var Julia redan hemma hos mig vi statte oss och börja dricka lite och kolla på film och kränga chips.
Lite senare på kvällen gick vi ut i uterummet och eldade och rökte vatten pipa, det var fett mysigt, fast ändå kallt. Frös som en hund utan päls   
Sen gick vi in och la oss vid 02-tiden, för jag frös och var jäättte trött...

Idag söndag.
vaknade vid 11-tiden. stack ut och rökte med  Julia, försökte vakna till liv.
När vi kommer in märker vi att vi är ensamma hemma, och att Kristo har vaknat. Men Dali var över seg på att vakna ffs   
tog så typ 2 timmar innan han gick upp ur sängen.. och då e man seg..
vi terrade honom under dom 2 timmarna .
tillslut så bestämmde vi oss för att gå in till stan, och köpa  BEN & JERRY's luffar rundor i stan i 1 timme, för då skulle Kristo & Dali ta tåget, efter det gick jag och Julia hem igen.
Satte oss och krängde glassen, sen kallar min pappa att det e mat så jag går ner käkar lite till, sen kidnappade jag min egen data, sen blev det ut och röka, sen stack julia hem , och jag fick ett jäkla egöre med att göra rent min vatten pipa sen igår kväll xD
Men det gick, och nu sitter jag här och luffar, ska snart fixa lite filmer sen plocka undan lite på rummet sen llägg mig och försöka sova.

vill ni mig något finns jag på mobilen : 0764282303 eller 0764035551 (comviq)

Av johanna sandell - 13 februari 2011 20:10

Dag 9, min tro.

Jag tror inte på  att gud finns och sånna saker, jag tycker det låter så överskattat..
Jag tror med på att Jävulen finns än att Gud finns..
Jag anser inte mig själv som kristen faktikst.
har inte mycket atts kriva om detta. så vi gå över till nästa.
(Om ni undrar varför jag skriver om 2 dagar nu, så är det för att jag missae att skriva igår)

Dag 10, detta anser jag om sex.

Jag anser att sex ska vara något speciellt mellan 2 personer som tycker om varandra. Som ett tecken på kärlek helt enkelt.
jag tycker det är fel att ha sex med typ första bästa kille/tjej. ( Säger inte att jag gör så, men det finns ju tjejer/ killar som gör så )
Sex i mina ögon är speciellt.
Jag tycker att man ska iaf verkligen vänta med sex till man är 15 för då e man ju byxmyndig och så.
Men jag tycker också att man verkligen ska tänka på om man vill, så att man inte bara gör det för att ens pojk/flickvän vill .
Utan det ska vara på bådas vilja.

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards