Misspeerfect

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av johanna sandell - 15 februari 2011 20:20

Hejhej alla sötnosar.
Idag blev det ingen skola iheller & inte i morgon heller  För att jag inte orkar med  skolan, e sjukt trött på den! Gaaah, den tar liksom död på mig. Aja, snart är den en veckas lov och jag har lite saker att ordna då  ( "schema" kommer upp snart .

Idag har jag iaf hjälpt mamma att ta in ved, bakat cupcakes   Och varigt med mamma och handlat.

Cupcaksen blev as goda och jätte söta.
Eller vad tycker ni ?  
Jag har fått sån bak nojja nu känns det som  
För i morgon ska jag baka hallon muffins blåbärs muffins.
Bakar jag för mycket ?
Äre någon som har något recept på en mjuk kaka så hör gärna av er   

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på : Tusen gånger starkare.

 Pussen;*

Av johanna sandell - 15 februari 2011 14:42

Tyckte att det var dags för lite nya bilder så    
              

Av johanna sandell - 15 februari 2011 13:34

Nu finns äntligen filmen : Tusen gångerstarkare att ladda ner på http://tanksafetast.com  :)
Jag håller på att läsa boken, jag tycker att boken är väldigt seg att läsa, och att man inte fattar så mycket i början.
Jag har kollat på trailern för filmen, jätte många gånger, och jag tycker att den verkar sjukt mycket bättre än boken. 
   
Boken               Filmen

Trailern   

Av johanna sandell - 15 februari 2011 11:35

Dag 12, om jag var 16 & skulle välja gymnasielinje igen.


Ja i med att jag går Iv- programmet, så ska jag jui välja gymnasie snart.
Jag tror jag ska välja It-media programet på JB i Ystad.
Har tänkt på det länge, och ångrat mig några gånger, men jag har fattat att, varför ska jag vara tveksam över något jag kommer vara glad över att jag lärt mig ? 
 Jag älskar att fota, ( fast jag har en foto paus ) men jag kommer ha all nytta av det jag lär mig på gymnasiet senare när jag ska ut i världen.
Jag funderar på att bli fotograf eller shournalist ( stavning ).

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards