Misspeerfect

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av johanna sandell - 5 februari 2011 23:15

Då är jag hemma igen efter en dag i malmö.
Hitta dock ingen klänning eller något annat...
 så snart blir det väl att dra till kristanstad och se fan jag hittar något´fint  


Fick iaf träffa Dali ( mest därför jag åkte in ,

haft en jätte trevlig dag; Tack Dali   
nej nu ska jag sova puss & godnatt   

Av johanna sandell - 5 februari 2011 10:14

 Här sitter jag nyvaken och lagom bakiis^^
Alexandra & Tim ligger och sover inu..
Funderar på att snart väcka dom eller om man cokså ska gå och lägga sig igen.
Fast.. nej..
Eller jo, för att Dali är inte vaken som han sa att han skulle vara vid 09.30 men nej..
Aja ska kolla upp tågtider nu sen får vi se när jag åker, om jag åker ?   
För som sagt jage helt seg och bakiis...
Jobbigt som fan men jaja..
Bilder från Tims, Alex & min " förfest " kommer snart och även valla bilderna, ja om dom tog några vill säga..
AJA. Puss på er

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards