Misspeerfect

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av johanna sandell - 6 februari 2011 11:01

Godmorgon sötnosar.
Idag är jag veeerkligen seeg, har ont i hela kroppen typ.
Blev nopg lite för mycket dansande i Fredags på http://tingvalla.com .

Jag vaknade typ nyss, för min mamma kom upp och väkte mig .
Mamma -  " du måste upp nu!"
Jag - " men klockan e bara 10.30.."
Mamma - " ja men annars vänder du på dygnet för mycket! "
Jag - " men vafan mamma, jag sov så jävla skönt "
mamma - " jaja^^ "

Nu ska jag  börja fixa mig, sen ska jag ringa min suuper snygga granne Nelly  
För vi ska ut och gå, sen ska jag höra med henne om hon har lust att hänga med in till lilla simrishamn och sola.  

Puss;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards