Misspeerfect

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av johanna sandell - 19 februari 2011 13:49

Jag har typ världens gulligast Baby 
Han gör typ allt jag säger till honom att göra, han är en lite toffel.
Väldigt gulligt, men det kan ändå bli lite jobbigt.

Andledningen till att jag har tid att blogga nu är för att han är och duschar.
Och jag ligger och lyssnar på Kriss allen - the truth.

Den ät verkligen riktigt fin  faktikst.   
Så fort baby har fixat sig och sånt, så ska vi dra ut och träffa Kristo och även käka något antagligen, fast jag inte e hungrig ..
Käka 3 mackor på hela dagen i går och ja dom kom typ upp igen..
vet verkligen inte vad det är med mig, men ja what ever, det löser sig nog snart  



K O M M E N T E R A   

Av johanna sandell - 19 februari 2011 13:01

Förlåt att det har varigt så dålig updatering dom senaste dagarna.
Ska bättra mig så fort jag kommer hem..
Om ni inte visste det, så är jag i Malmö hos Dali  
Just nu ligger jag i hans säng och bara ligger medans han är nere i garaget och hjälper sin pappa med bilen.
men han kommer nog snart tillbaka, för han har varigt borta i typ snart en timme eller ngt  
Aja, i dag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ska nog ut och träffa Kristo. Sen vet jag inte mer. Jag vet inte ens om jag ska åka hem i dag eller i morgon.
Aja det märker vi 

Igår åkte vi rundor med Andy  i hans bil, där basen låter förjävligt O.o
Men ja, dom ska väl fixa det snart eller ngt.

Nej ni får ha det bääst så hörs vi snart ;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards