Misspeerfect

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av johanna sandell - 23 februari 2011 19:17

Dag 19, detta ångrar jag.

Jag ångrar en hel del saker jag gjort i mitt liv, men jag tänker inte sitta och berätta alla sakerna.

- Jag ångrar att jag började skära mig..
- Jag ångrar att jag gjorde ett fett misstag i sommras..
-  Jag ångrar att jag äter så mycket socker
- Jag ångrar att jag skolkade så mycket i 8an & 9an..
-  Jag ångrar att att jag lita på chauffören.
-  Jag ångrar att jag tjuvrökte i 3an.

Dag 20, den här månaden.


Den här månaden har jag ...

Druckigt sprit
Skolkat
Varigt sjuk.
Ätit på Mc donalds
Tittat på film
Spelat Cs
Formaterat om datorn
Tagit bilder på mig själv
Hoppat jumpstyle
Bakat
Pysslat
Målat
Varigt i Mamö
Varigt i hässleholm
Sovigt bredvid en pojke
Skämt ut mig.
Åkt buss/tåg
Åkt sk8 board

Av johanna sandell - 23 februari 2011 19:04

Idag bar det av mot hässleholm vid 8 tiden ungefär.
Satt på sjukhuset ungefär en timme, sen skulle pappa in på operationen, så jag,  julia och mamma körde till "centrum"  det var värsta as litet men ändå.
Käkade frukost på något fik, som var typ värsta jätte dyrt.
Sen trippade vi rundor på "torget" bland massa tråkiga och ointressanta affärer..
Efter cirka 2-3 timmar i "centrum" så åker vi tillbaka till Sjukhuset och sitter där och segar i 3 timmar innan vi bestämmer oss för att köra bort till netto och handla lite.
När vi väl kommer in på Netto så ringer pappa, och berättar att han får lov att åka hem, så vi stressar bort till sjukhuset typ..
Hämtar pappa och kör till Degeberga och äter, sen bar det av hemåt   

Jag fick handlat några saker

Nattlinne från  H&M 99kr
  
Halsband från Lindex 10 kr (rea)
  
Tusch pennor från Okännd affär 10 kr
  
Hudsalva försvaret från apoteket 19 kr
   

 

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards