Misspeerfect

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av johanna sandell - 8 februari 2011 21:21

Nu tyckte jag att det var ett tag sedan jag bytade design här på bloggen, så nu har jag fixat det.
Kanske inte den alldra snyggaste, men den duger ett tag fram över iaf.
Om det är någon som är duktig på att göra headers så får ni gärna höra av er till lilla mig :)

Kommentera gärna vad ni tyckte om designen :)

Av johanna sandell - 8 februari 2011 14:59

Johanna Dissar.

* Jag verkligen hatar när folk inte kommer i tid eller avbokar i sista minuten...

* När Sigger sitter och biter på min fot   

* Skolan....

*  Vädret   

*  När datan inte vill som jag vill...

Av johanna sandell - 8 februari 2011 07:24

Godmorgon Allesammans.
Är det någon mer än jag som yp har as kallt på sitt rum eller så?
Jag brukar verkligen inte ha så här kallt, men nu blååser det ju sjukt mycket så jag antar att det är därför...

Snart ska jag börja fixa mig för att gitta till skolan och ha massa efterblivna lektioner.. typp döö..
Asså jag e grymt skoltrött, jag hinner knappt komma in till skolan förän jag e trött på den, eller ja jag behöver knappt llämna sängen för att veta att jag e trött på skolan.. Aja, nu får jag väl börja att ta på mig kläderna, coh sen sminka mig sen fixa håret.

häär kommer veckans mest drogade låt

Av johanna sandell - 8 februari 2011 07:19

Dag 5, vad är kärlek.

Idag ska jag berätta vad jag tycker är kärlek.
Ämnet kärlek är så himmla stort, det finns så grymt mycket att säga om kärlek, så jag tänkte bara ta upp några få saker.

Kärlek finns på många olika vis, för det kan vara kärlek till din familj, vänner, släckt, djur, mat, ett föremål eller en partner.
Kärlek kan vara det du lever för, det viktigaste i ditt liv.
Man tror att kärleken kommer göra ens liv så mycket bättre.
Man känner sig som att inget i världen kan hindra en från någonting! Är det verkligen så? Man brukar ju säga “det blir vad man gör det till”, kanske stämmer det i detta fall också.
Om man inte vet vad kärlek är, varför vill man då ha det? Alla VILL ha det, så är det


Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards