Misspeerfect

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna sandell - 11 februari 2011 01:58

Nu ska jag sova Godnatt     

Av johanna sandell - 11 februari 2011 00:21

Ligger i sängen med pappas dator, nyss kollat på lilla Jönsson ligan på kollo. Den är riktigt gammal, men den e gullig   
Funderar på att snart sova ( igen )
Måste ju ha krafter så jag klarar av skolan i morgon, den e liksom ur jobbig, riktigt trött på den. Skönt att det vara är en vecka kvar sen LOV   
Dock kommer lovet vara lite halv tråkigt, för min pappa ska opereras, och då måste han gå hemma och ta det lugnt, vilket betyder att jag måste ta mer ansvar hemma, jag måste hjälpa till med så mycket fler grejer osv.

Men jaja jag kommer väl att överleva dom 3 månaderna.

Måste säga tack till Dalibor, för att han visade mig denna gamla med grymt bra låten med Eminem.

Av johanna sandell - 10 februari 2011 21:50

Idag blev det skola som vanligt, fast åkte hemvid 13, för min hosta tar kål på mig.
Kom hem slängde mig i sängen och kollade på film, först på         Så olika sen blev det lite tittande på en "serie" på
www.Svt.se
 "pinsamheter" .
Efter det så fick det bli att käka lite, mest för att jag var tvungen, coh inte för att  jag var hungrig.

Idag har jag faktikst börjat på Alexandras alla hjärtans dags kort   Får väl se hur det ser ut när det e klart.

Snackade faktikst lite med Alexandra, om att vi snart får lana, fast då ska vi inte bara spela data spel, utan annat med   
Får väl se nar det blir av.
Snacka även om att här i Simrishamn finns det inte speciellt många Riktiga personer. Alle e liksom falsk, och hittar man en person som inte är falsk MÅSTE man hålla hårt i den personen ( så som jag gör med Alexandra )   

nej nu kan jag inte sitta här längre, nu ska jag ner och göra lite mat, sen blire sängen och kolla på Jönssonliga på kollo   

Pussen ;*

Av johanna sandell - 10 februari 2011 07:40

Dag 7, min bästa vän.

Min bästa vän heter Alexandra jeppsson ( http://alexandrajeppsson.blogg.se )
Hon är född 1995 den 17de Augusti.

Vi har kännt varandra i cirka 1½ år snart, och helt klart ska det bli fler år.
När vi umgås hittar vi alltd på något skit. och vi har ALLTID lika kul när vi är med varandra så om vi bara kollar på film.
Alexandra och jag har en relation till varandra som många tror sig ha, men det är väldigt få personer som har en sån relation till varandra.
Vi är ÄKTA vänner, äkta vänner betyder att man inte snackar skit bakom den andras rygg. man sprider inga rykten, man berättar inte hemligheter som den andra anförtrott den andra.
Och.. man kan tappa kontakten något år, och sedan ta upp kontakten igen och då är allting som vanligt.

Just nu saknar jag min lilla Alexandra vääldigt mycket, för jag har inte träffat henne sedan i fredags.. Känns liksom som en evighet sedan...
Dock är vi båda sjuka nu..  men hoppas på att vi är friskare tills Lördag och ja Alexandra kan gärna va frisk i morgon med, för  jag tror hon ska på maskerad :) ( ååååh så skoj , jag vill egentligen också, ,men ändå inte.. )

Nej nu har jag skrivigt lite om min bästa vän så här kommer en bild på oss :)
  

Av johanna sandell - 9 februari 2011 18:56

Kollade nyss på denna filmen, den var väl helt okej.
Där var väldigt mycket naken i den, men ja det är väl så det går till i filmvärldens " cheerleading "
Men ja, jag kan ju rekomendera den till er som gillar att se halv nakna/ nakna cheerleaders eller om ni gillar cheerleading filmer :)
  

Av johanna sandell - 9 februari 2011 14:58

  
I dag blev det skola trotts min jobbiga förkyldning.
alltså det e sjukt jobbigt med förkyldning har jag märkt, näsan rinner hela tiden och ögonen svider.. sjuk jävla jobbigt, men men jag klarade mig igenom hela dagen   
 Sista lektionen på onsdagar älskar ja, eller ja jag tycker om den väldigt mycket.

För då har vi ida, och på hennes lektioner gör vi alltid något som intresserar mig, förra veckan började jag på ett fördjupningsarbete med Tim om droger.
Dock har tim typ hoppat av det, för det är typ bara jag som gör allt arbete han liksom bara gliider^^
Men men, jag e typ riktigt nöjd med dt jag har gjortän så länge   
redovisning nästa onsdag.
Efter skolan i dag hämtade mami mig, blev hem fixa lite saker, sen ut och gå med underbara Sigge ( bilder kommer inom kort )

Nu ska jag bara lägga mig i sängen och lata mig med min bok, sen blir det nog lite film tittande   
ha det så bra så hörs vi senare   

Av johanna sandell - 9 februari 2011 07:43

Dag 6, gammla foton.

               
  

Av johanna sandell - 8 februari 2011 21:21

Nu tyckte jag att det var ett tag sedan jag bytade design här på bloggen, så nu har jag fixat det.
Kanske inte den alldra snyggaste, men den duger ett tag fram över iaf.
Om det är någon som är duktig på att göra headers så får ni gärna höra av er till lilla mig :)

Kommentera gärna vad ni tyckte om designen :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards