Misspeerfect

Alla inlägg under december 2010

Av johanna sandell - 8 december 2010 11:43

Hejhej :)
Idag hade vi bara en lektion,ganska onödigt, sen skulle lärarna på möte så vi fick åka hem.
häärligt, mamma kom och hämtade mig så gick vi en lång runda med sigge, sen blev det in om på ica och handla godis så jag kan frossa lite (A)

I kväll ska jag vara med min egna lilla Nallebjörn Hampus :) wiie, typ aslänge sen jag träffade honom ffs ;o mwäää.

Och på nästa tisdag ska jag följa med www.juliaknast.blogg.se till skolan, det kommer bli awesome:D

nej nu ska jag lägga mig i sängen och sakna min bebis :/ medans jag kollar film och trycker i mig godis (A)<3

Av johanna sandell - 8 december 2010 08:05

Detta får bli ett nsabbt inlägg, för det är nämligen så att jag har försovigt mig.
Men dock stressar jag inte över det. Andreas min lärare kommer inte att bli glad på mig för jag har inte läst på religionen tills i dag. Får väl komma på en ursäckt :o Eller så säger jag sanningen att jag somnade ?
Aja hoppas alla får en trevlig dag.
Pussar;*

Av johanna sandell - 8 december 2010 02:39

Nej nu ska jag faktikst gå och lägga mig för att se fall jag kan somna lite tidigare i natt. Ska faktikst fortsätta se på Saw 7 som jag och lilla totte började se på som jag somnade till    haha så går de när man heter sandell och e trött efter skolan  
Puss puss Godnatt allihopa hoppas ni sover gott   

Av johanna sandell - 7 december 2010 23:34

jag har inte riktigt kommigt igång här än.
Försöker lära mig sidan så mycket det går. Men är det någon som har tips eller önskemål om vad jag ska blogga om så hör av dej :)
puss;*

Av johanna sandell - 7 december 2010 21:49

Dagen i dag har varigt riktigt chill.
Doktorn klockan 8a
Åkte till Glimmingehus med klassen fick rundtur och sånt , för även julpyssla på medeltida vis. Det var faktikst rätt mysigt ändå.
Efter det blev det tillbaka till skolan och vänta på att totte skulle komma så vi kunde åka hem till mig och dansa:P Haha dock blev det inte mycket dansande utan film ist Saw 7 fast jag somnade ;o (A) Förlååt totte bästiiix ;/
Sen blev de flumm, och sen åkte vi in till stan med brorsan lämnade totte sen coop (Y) Gooodis (A)
och nu sitter jag här och smsar med han (A) (L)

Puss;*

Av johanna sandell - 7 december 2010 21:38

HejjHejj.
Då har jag hittat hit till bloggplastsen.se.
Jag tycker faktikst det verkar vara en bra sida om man gemför med blogg.se faktiskt!.
Jag kommer inte att ta bort min gammla blogg, för att jag hade tänkt att ha båda två. Är det någonting ni undrar över så är det bara att höra av sig :)


Puss ;*

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards