Misspeerfect

Alla inlägg under december 2010

Av johanna sandell - 26 december 2010 12:09

Godmorgon alla små och söta bloggläsare   

Just nu sitter jag på mitt rum med Min älskade Julia knast ( http://juliaknast.blogg.se ) och vi har typ nyss vaknat.
Båda är lika förkylda, vår " medicinering " igår hjälpte inte  
Får försöka på nytt idag, fast dock med te   
Min socker topp ska snart gå hem, och då vet jag inte alls vad jag ska göra faktikst    Men jag kommer väl på något antar jag  

Nu lite om hur våran "myskväll" blev igår.
Vid 22 tiden så hämtade Stoffe oss och körde hem till Micke, där satt vi hela kvällen och spelade sällskapsspel och hade jätte trevligt.
Många skratt kom fram iaf   
Tack för kvällen sötnosar   

Av johanna sandell - 25 december 2010 19:10

chacha..
Nu ska jag klippa http://juliaknast.blogg.se s hår (y)
typ önska mig lycka till ? :P
ska klippa toppar och litte lugg och sidecut ;D
 det kommer bli så jääävla fint :D 
  

Av johanna sandell - 25 december 2010 14:24

Snart kommer juliaknast hit och vi ska åka pulka och tönta oss lite allmänt (aa)
Sen ska vi sitta upp hela natten ?:)
och ha allmänt myspys tillsammans mest för att det var lääänge sen nu :o
nej nu ska jag fixa mig lite sen  gå ut och fota :O

Av johanna sandell - 25 december 2010 13:22

hejhej..
Just nu är jag helt ensam hemma, för mamma och pappa har gått till stan för att handla eller något.
  
Så här sitter jag och snörvlar sönder :o
Jag är fett sugen på att åka pulka, men liksom vem ska jag fråga ? O_o
Får väl försöka få tag i någon :D kanske ska fråga nelly ? :P
nej men nu ska jag kolla film ;D
 puss på er ;*

Av johanna sandell - 24 december 2010 23:30

Nu är det så här att jag dissar när det kliar i gummen, den som är i munnen övanför tungan :o man försöker "klia" med tungan men inget hjälper ;o Liksom fett jobbigt :O

Av johanna sandell - 24 december 2010 17:09

Tänkte bara passa på att säga Godjul till alla:)
Hoppas att ni andra har en bättre julafton än jag som frå sitta hemma i lilla Bjärsjö men mina föräldrar och inte fira jul (y)
Längtar faktikst efter att komma hem tilll farmor & farfar och fira en mysig jul med dom.
Trodde aldrig att jag skulle säga detta men ja saknar trots allt skogen lite ;o
Men men, Ni får ha en trevlig julafton :)

Bloggar mera senare tror jag ? (a)

Av johanna sandell - 23 december 2010 22:35

Nu kommer här några bilder på saker som ska inhandlas efter jul & nyår :)
Allt kommer från  www.shock.se
 
Blev faktikst helt förälskad i dessa underbart snygga byxorna ;D     Älskar knä strumpor och dessa var ju bara såå himla söta ;D
   
Tyckte att dessa kjolarna var så jäävla söta :) 
Vad tycker ni ? 
       Lösögonfransar är ju alltid bra att ha hemma (a) 
  
Den här kepsen e bara ett mååste inför sommaren :)(y)

Av johanna sandell - 23 december 2010 21:52

hejhej :)
Nu ska jag äga på Cs
Hejdå xd

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards