Misspeerfect

Alla inlägg under december 2010

Av johanna sandell - 23 december 2010 14:43

Glömde berätta igår att jag fick en ny mobil av min pappa :)
Den e dock lite smått avancerad för mig, men jag lär mig nog snart.
Här är en bild på den :P
  

Av johanna sandell - 23 december 2010 14:35

Gud vad jag är trött på detta vädret nu alltså..
Det är riktigt jävla jobbigt.
Visst är snö mysigt och så, men fan inte i så här stora mängder ^^
åhh!
var nyss ute och hjälpte pappa att skotta massa snö från parkeringen oh från garagetaket, för där låg ungefär en halv meter snö -.- Fett drygt att skotta.
Höll på att kasa ner på marken, men som tur var hade pappa bundigt en lina runt min midja som han höll i så att jag inte skulle kunna ramla ner.

Nu sitter jag här och tar tempen för att se om jag har feber:(
För  förkyldningen har kommigt tbx, kanske pernilla som smittat mig nu igen :(

aja, ska kolla på ngn bra barnfilm nu pussar ;*

Av johanna sandell - 23 december 2010 11:58

här kommer lite bilder på vad jag handlade igår=)
  
Halsduk från Lindex   Headset fråbn Bo olsson
   armband från Lindex.

Och här kommer en bild På alexandras julklapp (a)
  

Av johanna sandell - 22 december 2010 23:50

Åhh asså 50 cent är verkligen as het (a)
Honom skulle  man inte tacka nej till :o

Vad tycker ni om honom ?
  

Av johanna sandell - 22 december 2010 10:37

Nyss vaknat ungefär.
Håller på att fixa mig och sånt, för snart bär det av till ystad med mammi.
Vi ska handla julklappar och sånt mysigt :)
Så jag bloggar lite senare.
Pussar;*

Av johanna sandell - 22 december 2010 01:19

Åhh jag vill verkligen ha denna sjukt söta hundvalpen! 
Köp den till mig någon(a)
    

Av johanna sandell - 22 december 2010 01:16



Jag tycker att alla ska lyssna på denna låten, för den är faktikst riktigt Bra :)

:)

Av johanna sandell - 21 december 2010 20:49

Chacha.
Idag blev det skola som jag nämnde i morse.
Kollade på narnia och käkade massa godis chips & kakor i skolan till 11, sen blev det gröt och födelsedags sånger för lollo i matsalen (y)
Grattis till dej min lilla mupp:D<3
Efter skolan, blev det att avra hundvakt åt lilla sigge.
Sen blev det att åka in till stan och handla dom första julklapparna med mamma.
Sen hem och göra middag till alla, nu är jag propp mätt.

Funderar starkt på att starta en film och sen sova lite eftersom jag inte har sovigt något i natt :P 

bloggar nog mera se, puss ;*

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards