Misspeerfect

Alla inlägg under december 2010

Av johanna sandell - 11 december 2010 00:23

Är det Bara jag som tycker att Natalie Portman & Keira Knightley
är skrämmande lika;o
Kommentera vad ni tycker.
  

Av johanna sandell - 10 december 2010 20:48

Mudpuppy: Hejhej. undrar om du hade kille? isf vad heter han?pöss på dej;*
Svar: Hejhej mudpuppy:)  Nej jag har ingen kille förtllfället, men jag har ju mina planer och funderingar om vem min nästa kommer bli :)

Anonym: vf har du en sån bild på dig?
Svar: Om du menar min Header så, ja jag hittade ingen bättre faktikst.

Gissa på.. : Din header???
Svar: Jag förstår inte riktigt din fråga. Men om du menar vrf jag har  just den bilden så svarde jag på det i frågan åvan.



Tack för att ni ställer frågor det är verkligen jätte trevligt :)
Fortsätt så, fast jag tycker nog ni kan bli bättre på det ändå.
Och till er som inte kan  stå för vilka ni är, ni behöver ju faktikst inte kommentera om det ska vara så:)

Av johanna sandell - 10 december 2010 20:43

  
Kommentera " jag är med"
Jag kommer att utse 3 vinnare som jag länkar här på bloggen.
Tävligen avslutas om 2 dagar.
Lycka til;)

Av johanna sandell - 10 december 2010 20:43

  
Kommentera " jag är med"
Jag kommer att utse 3 vinnare som jag länkar här på bloggen.
Tävligen avslutas om 2 dagar.
Lycka til;)

Av johanna sandell - 10 december 2010 20:20

Eftersom att Knast inte kom hit kväll,och eftersom att det verkade som att ingen annan kunde gör ngt iheller.
Så blev det en hemma kväll framför  Tv och datan (y)  Mys ändå.
Ska nog snart gå ut och hämta ngt  gott att dricka (aa) typ som en cider eller 2.
Just nu tittar jag på csi NY, rätt awesome faktiskt.

Jag har sett att ni är ganska många som kollar min blogg, då tycker jag faktikst att ni kan rösta och kommentera också ? För så jobbigt är det inte;o

Av johanna sandell - 10 december 2010 16:52

hejhej.
Då var jag hemma från Ystad igen.
rättegången gick väl hyffsat bra, tänker inte nämna något om den även fast det var en öppenrättegång.
Tycker bara jäävligt Synd om Pontus, dom har behövt stå ut med det här och även behövt gömma sig på annan ort..
Aja övrigt om dagen så har den varigt ganska lärorik och spännande och även ganska  jobbig.
Trevligt att få träffa folk som jag annars inte brukar umgås med (Y)
Kom hem för en timme sen ungefär, hunnigt äta och sånt.
Dock var jag inte hungrig alls efter Max maten haha :p

I kväll eller snart förhoppningsvis kommer Knast hit ;D wiie saknar henne dunder mycket;o

Nej nu ska jag sätta mig och spela några tråkiga Facebook spel ha de bra ;D
Puss ;*<3

Av johanna sandell - 10 december 2010 05:42

Godmorgon Godmorgon:)
Idag är jag uppe ungefär1½ timme tidigare än vanligt :o
Men som jag skrev i natt så ska jag på rättegång idag med en gammal klasskompis :p
Snart mååste jag börja fixa mig om jag ska hinna allt en stund innan vi ska iväg.
Tror ni jag hinner ? :P

 
Pussar;*

Av johanna sandell - 10 december 2010 00:59

sitter och camar med philip och snackar gamla minnen och så :) trevligt trevligt :) Saknar den lilla saken ;o
men får träffa honom i morgon, ska nämligen sätta  mig på tåget till ystad med honom (y) han typ tvinga mig att följa med på en rättegång för en annan kompis ;o Men som vanligt är lilla jag alltid lika snäll och följer med :)
Sen i morgon kväll blire typ film kväll med älskade knast :D myspys saknar henne som fan ;o

nej nu ska  jag sätta mig och göra lite fler julkort ;D
Bilder på dom kommer upp snart ;D
 Pusshaj :)<3

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards