Misspeerfect

Alla inlägg under december 2010

Av johanna sandell - 13 december 2010 18:02

Nu är det så att jag tänkte göra lite raklam för min bästis blogg :)
jag tycker att alla ska  bevaka och kommentera  den  & även min såklart (a)
http://alexandrajeppsson.blogg.se
  

Av johanna sandell - 13 december 2010 17:36

chachafuckers;)
Idag blev det skola även om jag inte mått så bra som jag önskar att jag kunde gjort, men men allt löser väl sig.
skolan i dag var inte så spaciellt anstrngande fakiskt, en lektion resten gick åt att kolla på lucia och fika (y) härlig dag ändå.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, och hoppas på att det kommer en massa massa snö så jag slipper skolan i morgon(a)

vad gör alla andra ? :)

Av johanna sandell - 13 december 2010 07:56

Godmorgon.
Idag mår jag faktikst inget vidare bra ska dock till skolan iaf.
Min mage är typ cepe, känns som att jag kommer spy när som hällst.. verkligen inte trevligt.
Idag är det ju faktikst Lucia det är däretmot trevligare, vid 9 blire att gå till Korsavad för att kolla på lucian :)

Det är typ as kallt i dag faktikst ;o
-8 grader ute ffs :o
Fast här innne e inte iheller speciellt varmt..
Nej nu mååste jag  dra till skolan, pusshej.

.

Av johanna sandell - 12 december 2010 22:37

Här kommer bilderna från igår kväll :)

   Hittar ni mig ? ;D
 
Hittar ni mig (A)
   
   Så snygga vi blev xD
  

Av johanna sandell - 12 december 2010 22:18

Då har kissie färgat håret igen.
Själv tyckte jag faktikst att det var fint vad tycker ni ?
Och vad tycker ni om kissie överhuvudtaget ?
Finns det någon av er läsare som vem vem hennes hemliga pojkvän  är ? ;)
  

Av johanna sandell - 12 december 2010 13:50

igår blev det Utgång med Alexandra jeppsson ;D
Hääärligt häärligt.
Kvällern var perfet förutom att min jacka blev stulen från stället vi var på..
i jackan hade jag pengar ciggaretter Bankkort, så är det nåågon som vet hur man spärrar ett kort !? ;ooo Är i ganska stort behov av hjälp just nu.
Dock kom jackan tbx.

Men snälla hjälp mej ;oo


Bilder från igår kommer snart ;D

Av johanna sandell - 11 december 2010 10:56

Godmorgon sötnosar :)
Har alla sovigt gott ?
För det gjorde jag bär jag väl kunde somna iaf.
Snart ska jag slappa på soffan ( ska fixa med mig själv ) Inpackningar och ansiktsmasker (y)
Sen blire att ta fram kläder och skor till i kväll ;o Det kommer ta tid att välja kläder tills ikväll.. Men men förhoppningsvis är det värt det :)
Antagligen drar jag hem till Alexandra älsklingen vid 5-6 för annars kommer jag inte in till stan för mina kära föräldrar ska på juklfest på pappas jobb ;o
Eller det är kanske någon som vill betala min taxi ? (a)

Nej nu ska jag gå och göra mitt puss på er så bloggar jag lite senare :) <3

-

Av johanna sandell - 11 december 2010 03:33

ligger i soffan och tittar på Viktoria Silversdet's prefekta liv :)
Helt okej för att handla om henne och liksom mitt i natten.
Jag är riktigt sliten idag,ockar typ ingenting alls, trött som tusan, men kan tyvärr inte somna ;/
Så  vi får väl se hur många timmars sömn jag får denna natten...

Måste också berätta att det töar jätte mycket ute ;o all snö håller på att försvinna:( jag vill ju att det ska bli snöstorm,så jag kan slippa skolan (a)

Sen har jag även komigt fram till att jag verkligen måste ta fram kläder till i morgon kväll;o Då blir det ju utgång  men bv ;D Hoppas på en galen natt (Y)

kommentera gärna sötnosar :) <3

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards