Misspeerfect

Alla inlägg under december 2010

Av johanna sandell - 18 december 2010 15:49

Nu kommer det en bild bomb från pulkaåkningen ;D 
   
   
                               

Av johanna sandell - 18 december 2010 12:12

Cha Cha :)
Idag vaknade jag och min bebis vid 10 tiden ;o
shiiet rätt tidigt ändå, men men, Vi har ätigt frukost och så.
Och jag har damsugat hela rummet och plockat undan så nu är här fint, även också renbäddat sängen (y) känner mig duktigt som fan :)
Alex och jag tog lite tid för oss själva och spelade lite Cs, det gick väldigt bra faktikst typ 35- 1 till ooss wiihho  vi e Awesome:D
Snart blir det ner coh baka tigerkaka muuumssigt (a) 
 
bloggar mer snart Pussar ;*

-

Av johanna sandell - 18 december 2010 01:51

hejhej :)
här sitter jag med knäckemackor och te .
riktitg gott faktikst, te ska vara bra mot förkyldning och hals ont så dricker det typ alltid (a) vill ju bli frisk fort.
Min lilla bebis alexandra ligger och sover i min säng efter världens skrattanfll för några timmar sen. Själv borde jag ockå sova, men kan inte..
  
är inte min mugg söt ? (a)

Av johanna sandell - 18 december 2010 00:22

Asså Jag kan inte förstå vad det roliga med att kasta snöbollar på folk som inte är med på det är så jävla kul för ?

Var inne i stan i kväll men Alexandra, kommer ner till banken är där med massa folk, sen vid 21- tiden så går Alexandra  och jag ner mot hanmen för att titta när vi kommer tillbaka så hör jag En viss person skrika " kolla där går sandell, vi kastar på henne" Och så börjar dom omgona killarna att kasta på mej ( kaste mig i huvudet, nacken, ryggen & sidan ) medans jag går. När jag kommer en bit upp på torget står killarna fortfarande och kastar efter mig.
Liksom vad är det roliga egentligen ?
Kasta på varandra ist när ni är med på det, det är väl mycket mycker roligare ?
Sen liskom is-bollar det är väl inte så trevligt att få på sig det tror jag faktikst inte dom som kastar i heller tycker.

När jag & alexandra hade kommigt fram dit där min bror skulle hämta oss började vi fundera på om man skulle anmälda det som hänt.
För det räknas väl som misshandel, det har jag iaf för mig.


Av johanna sandell - 17 december 2010 11:50

Chacha bloggen...
Idag blev det ingen skola, för jag har haft magknip hela natten :/ Sjukt jobbigt alltså. Nu sitter jag och dricker te med honung, typ as gott.
Snart kommer pappa och
http://alexandrajeppsson.blogg.se hem :)
Då blire nog att se film och sånt, även ut och fota kankse, om inte så får vi väl se hur helgen blir. Jag hoppas iaf på en trevlig kväll/helg.
Lovar att det kommer komma upp mååånga flummbilder på oss, för nu börjar jag faktikst bli frisk nästan igen huvudvärk ingen magknip kroppen gör inte lika ont men där emot är halsen  riktigt riktigt öm.. Kan verkligen knappt svälja.
Ni mååste komma med tips på hur jag blir av med detta Helvetet..

nej nu ska jag kila ner och duscha :)
Pusssar;*

Av johanna sandell - 16 december 2010 21:57

hej nu ska jag spela cs hejdå (Y)

Av johanna sandell - 16 december 2010 18:12

Vaknade nyss  efter cirka en timmes sömn.

Dock är huvudvärken kvar, 'r det någon som har något tils på hur man blir av med huvudvärk snabbart ? För den tar snart död på mig ;o

Men men, snart blir det in till simrislund med brodern och lämna mina föräldrar på julbord, dom är några riktigt fuskisa faktikst. För dom har avrigt på julbord 2 gånger och jag har inte ätigt något som har med julmat att göra ;o
Sen blire hem igen och sega (y)
 nu tycker jag faktikst att ni ska kommentera lite :)

Av johanna sandell - 16 december 2010 15:50



Vad tycker ni om denna låten ? :)

Klocka

Presentation


Hej, Johanna sandell heter jag.
Bor i en liten stad i Skåne. Gå Samhälle-Media på John bauer i Ystad.
Undrar du någonting så är det bara att ställa en fråga:)

Arkiv

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om ?
 Saker som berör folk
 Onödig och nödvändig fakta
 Mitt liv
 Senaste nytt
 Outfits
 Mode & skönhets tips ?
 Min skolgång.
 Om andra bloggare
 Om kändisar

hitta bloggen

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besökare

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards